.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیوون برره ای در همایش روز صنعت و معدن

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران در همایش روز صنعت و معدن که روز دوشنبه در اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان مازندران برگزار شد در واکنش به صحبت های یکی از سخنرانان صنعتگر این همایش با انتقاد شدید از طرح موضوع شرق و غرب استان گفت: برخی با هدف مانع تراشی در مسیر توسعه استان سعی می کنند به این بحث انحرافی دامن بزنند.

ولی الله فرزانه تصريح كرد: مسئولین استانداری خط‌باز، جناح‌باز و فاميل‌باز نيستند و فقط براي تعالي استان گام برمي‌دارند.
وی در ادامه پس از کنار گذاشتن میکروفون، مسئولین ارشد سابق استانداری را به " کیوون برره ای" تشبیه کرد و گفت: عاملان توسعه نيافتگي صنعتي استان به مردم خيانت كردند و  نگاه ملي به استان مازندران در گذشته وجود نداشت و با صرف فقط كشاورزي مانع توسعه صنعتي و معدني مازندران شدند. 

فرزانه در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اصل 44قانون اساسي گفت: همراه با اجراي اين اصل به زیرساخت های رفتاري و فرهنگي نيز نيازمنديم كه بايد در سايه تعامل دولت و بخش خصوصي مهيا شود.
در پايان با زیر سوأل بردن ساختار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان قبل از انقلاب و با هدف حمایت از حیات وحش تشکیل شده و می بایست با تغییر ساختار خود راه را برای توسعه صنعتی فراهم سازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1387
آقا جون یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم!
چرا با حمله به مدیران سابق سعی می کنید کارنامه مردود خودتونو از دیدها مخفی کنید؟ به خدا وضع معیشت مردم زمان دولت قبلی خیلی بهتر بود.
شیر فرهاد از برره سفلی
نا شناس 5 تير 1387
شیرفرهادجون، خون خودتو کثیف نکن. حنای اینجور آدما دیگه رنگی نداره. بنده خدا باید یه گرده نخود بزنه تو رگ تا دست از سر کچل این دوم خردادی ها برداره. جون لیلون راست نمی گم؟
دوبرره از برره علیا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.